Re: ot: 100% tip n senior telefon ?

HUDA hudaklan na volny.cz
Středa Únor 22 15:04:59 CET 2023

Ahoj,
jsem už taky senior a nemám rád chytrý telefony.
Jen občas volám a posílám sms.
Mám Doro Primo 413, ten má vše co chceš.
- je to i pro mne dost čitelný
- výdrž u mne cca 7 dní (sem tam volám a posílám sms)
- poměrně velká tlačítka
- rychlé vytáčení
- nabíjení ze stojánku, nebo kabelem
- záchranné tlačítko
- světelná baterka, hodí se večer
- hlasité vyzvánění (žena říká, že je to poplašňák)
- a pod.

Asi to umí i víc, ale já víc nepoužívám.
HUDA