Re: [OT] Datová schránka a marketingové kecy

Úterý Únor 21 20:26:37 CET 2023

DS mi v zasade nevadi ale to omezene skladovani dokumentu velmi - klidne
si dovedu predstavit, ze se do ni clovek mesice az roky nedostane,
zvlast v soucasne slozite situaci...
Vzdyt v tom prece nemuze byt zadny problem, tech par MB. Kazde uloziste
ktere je zdarma poskytuje stovky MB az GB prostoru.