Re: [OT] Datová schránka a marketingové kecy

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Úterý Únor 21 20:04:24 CET 2023

Už dlouho jsem se tak nezasmál. Slovy básníka "šedivá je každá teorie
však života zlatý strom se zelená...", vzpomněl jsem si jak kolega
"zúřadoval" spis.
Podřízený mu to přinesl do kanceláře, že si s tím neví rady. Po jeho
odchodu to kolega vzal, hodil do koše na odpadky, otřepal si ruce a
prohlásil "Zúřadováno".
Od té doby si o fungování jakéhokoli úřadu nedělám vůbec žádné iluze.

Mrazík