Re: [OT] Datová schránka a marketingové kecy

Marek Sembol hwm.land na gmail.com
Úterý Únor 21 18:39:25 CET 2023

No srovnani s 'nejakym freemailem' mi prijde trochu unfair. On to totiz ten
freemail podle mne negarantuje jak dlouho ty zpravy tam zustanou. Neruci za
doruceni, neruci za nic... Na rozdil od te datovky (teda doufam)
BR,
Marek