RE: [OT] Datová schránka a marketingové kecy

Zdenek zdej na atlas.cz
Úterý Únor 21 18:00:24 CET 2023

Taky mi to přišlo. Mám přerušené podnikání, tak jsem doufal, že mne to mine.

Chyba, že jsem ten ŽL nezrušil úplně. L

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Petr Labaj
Sent: Tuesday, February 21, 2023 5:44 PM
To: HW-news
Subject: [OT] Datová schránka a marketingové kecy

Jen pro pobavení, co rozesílá provozovatel datových schránek novým abonentům.
Je to přesně ten správný typ marketingu, kde se sice nelže, ale jen se zamlčují podstatné informace. Případně se uvedou až někde později, kdy už má uživatel vybudovanou v mozku paměťovou stropu "je to výborné". ;-)

Citát:
Přes datovou schránku můžete přijímat i odesílat datové zprávy orgánům veřejné moci, tedy jednoduše
řečeno, všem úřadům. Takto zaslaná zpráva má stejnou váhu, jako kdybyste ji poslali doporučeným
dopisem nebo na úřad zanesli osobně, a navíc je zcela zdarma.
Vaši datovou schránku však můžete využít také pro zasílání datových zpráv ostatním držitelům
datových schránek, kteří nejsou orgány veřejné moci (fyzické, podnikající fyzické či právnické osoby).
Tato služba, která se jmenuje Poštovní datová zpráva (PDZ), je elektronickou obdobou doporučené
zásilky. Posílejte smlouvy, objednávky i jiné důležité dokumenty Vašim zákazníkům, dodavatelům nebo
obchodním partnerům přímo z datové schránky. Poštovní datové zprávy od ostatních subjektů, které
nejsou orgány veřejné moci, můžete přijímat zcela zdarma.

Poznámka komentátora: že odeslání v podstatě obyčejného mailu neúřadu je zpoplatněno se elegantně přejde (to zvýraznění tučně jsem přidal já).

Citát:
Datová schránka má na rozdíl od mnoha e-mailových účtů neomezenou kapacitu. Nikdy se Vám proto
nemůže stát, že by Vám zpráva nedošla jen proto, že už nemáte místo.

Poznámka komentátora: udělat ze základní slabiny, tj. časově omezeného uložení zpráv, výhodu, to už chce trochu marketingového umu.

PL