Obsluha USARTu v PIC18F

Libor Konečný support na mikrovlny.cz
Úterý Únor 21 14:22:28 CET 2023

Mate definovane dve funkce lowint a highInt ?

neco v tomto smyslu:

  void interrupt low_priority myLoIsr(void) { return; }

  void interrupt high_priority myHiIsr(void) { return; }

Nebo zvolit vektory s prioritou.

Pro kazdy vektor lze nastavit  prioritu 0 - 7, zde 4ta.

void __ISR(_UART1_RX_VECTOR, IPL4AUTO) _Uart1RxHandler(void)

Obecne pouzivam int jen pro presne casovani, treba nacitani bajtu s
flash a generovani PWm pro hlasovou samoobsluhu, nebo vlastni i2cSLAVE
driver,  1Wire slave, nebo pro sekvenci casovani, v main pak nepouzivam
zadne delay.

Urcite bych do nej nedal neco co zdrzuje, pak nema int smysl.

V int bych nastavoval promenne/sekvenci a v hlavni smycce vse ostatni.

LK