Re: Proclívání zásilek ?

Libor xlibor na tiscali.cz
Pondělí Únor 20 17:15:02 CET 2023

Nemusí to jít u všech,
ale pokud jste to nezkoušel tak jít po těch jiných číslech typu LPxx,
CZxx atp. A rozkliknout co nejdále na Ali, případně najít web dopravců a
tam to zkusit ručně do sledování.

OlxxF, LFxxF by to být nemělo, tam pošta nic nechce.

V tom doplnění údajů je vždycky nějaký popis a cena, zkuste ji porovnat
s fakturami na Ali, třeba to bude na něco pasovat.
Ale ten popis je většinou hodně obecný, třeba odpory, když je tam deska
s procesorem, ale ta cena většinou seděla na cenu zboží bez přepravy v
EUR na faktuře z Ali.

Případně mi klidně ty "podivná" čísla pošlete soukromě, já se zkusím
podívat, ale třeba taky houby najdu. Je to občas hlavolam, ale vždy se
mi to nějak povedlo spárovat.
Libor