Obsluha USARTu v PIC18F

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pondělí Únor 20 14:24:05 CET 2023

[preposielam]

Ahoj,

Dival jsem se do tabulky priorit (PIC18F26K42) a preruseni od RX by melo
mit vyssi prioritu nez preruseni od casovace...to je asi ok, ale
neexistuje moznost, ze by se vyskocilo z preruseni timeru do preruseni
od RX a pak zase navrat do preruseni od timeru?

Ano toto podla obrazku Figure 9-4 v DS40001919G-page 123 ide spravit.
Ale treba to naprogramovat do INT-kontrolera. Ten ma v 18F47k42 asi 4
mody prace, jeden je stary s jednym int. vektorom 16F877, druhy je s
dvoma int. vektormi z 18F452, a potom su dva nove mody, kedy si treba
nastavit tabulku vektorov. Ked som sa pred par rokmi hral s 18f47k42,
tak som bezal len s tym modom 16f877, lebo sa najlahsie nastavoval a
naprogramoval. Okolo tych nastaveni interruptov v K42 a novsich je
vela app. notes a treba si ich vsetky precitat. V kazdom notes je
napisane cosi, ale vsetko komplet to nie je nikde. Takze neostane nic
ine, len si to precitat a vyskusat. Niekde bol aj priklad v C. Aha
TB3162 a TB3261. Ine nemam odlozene, ale ked som klikal web mchp, tak
boli aj ine.

A.