Obsluha USARTu v PIC18F

Hynek Sladky econf na centrum.cz
Pondělí Únor 20 14:03:31 CET 2023

Co jsem se tak zbezne dival do popisu, tak preruseni s vyssi prioritou
muze prerusit to s nizsi. Mj. to ma mit dve sady registru pro ulozeni
kontextu MCU... A presne ten dotaz zodpovida FIGURE 9-1.
Nejspis jde o to spravne nastavit vsechny potrebne registry...
Bohuzel osobni zkusenost s timto typem MCU nemam.

Hynek