Obsluha USARTu v PIC18F

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Pondělí Únor 20 13:26:42 CET 2023

No DMA jsem resil s tim nacitanim 4 AD kanalu a nakonec jsem to po
pomerne dost promarneneho casu zavrhl...nicmene ten RX by mel byt o dost
jednodussi tak se na to kouknu.

Jak jsem psal tak si tu moznost nahazovat priznaky a delat obsluhu v
main kodu uvedomuji...jen to bude chtit trochu (ne zas tak moc)
redesignovat celej kod...tak zatim jsem to odkladal.

RV