Obsluha USARTu v PIC18F

Pondělí Únor 20 13:04:19 CET 2023

Ja bych asi v preruseni jen sbiral hodnoty a ukladal do fronty, pocital
pak v hlavni smycce. Ale detaily neznam a PIC uz vubec.
Treba jde nejak resetovat priznak probihajiciho preruseni jeste v
obsluze, aby se povolilo dalsi vnorene preruseni, jak to funguje treba u
AVR?
Nebo se zamyslet, zda je nutna tak vysoka prenosova rychlost pro terminal?