RE: Proclívání zásilek ?

konference na vojtek.biz konference na vojtek.biz
Pondělí Únor 20 11:42:11 CET 2023

Stalo se mi to same naposledy minuly tyden.
Pockal jsem cca 3 dny a v Ali to uz bylo aktualizovane.
Vyplnil jsem a přes vyhruzky jsem nic neplatil 😊
J.V.

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of OK1UGA
Sent: Sunday, February 19, 2023 5:53 PM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Re: Proclívání zásilek ?

To jsem samozřejmě zkoušel, ale nikde se to číslo ČP neobjevilo.

Že by to mohl být podvod mě taky napadlo, ale Stránka ČP pro proclívání zásilek to číslo našla, jsou tam i moje nacionále takže to na podvod nevypadá. Když jsem to číslo ale zadal do Trackingu ČP tak ho to nezná ?!?

Kdyby to bylo tak jednoduché neotravoval bych s tím tady :-). Projel jsem tracking a detaily jednotlivých zásilek a nikde záznam i změně na toto číslo není. Mám tam i 2x Combined delivery se změnou trackingu, ale tam je vše jasné a čísla neodpovídají.

Asi to nechám vyhnít a uvidíme co se bude dít.

     Martin.