HTTPS client ESP32

Nesvacil Jiri nesvacil na posys.eu
Pondělí Únor 20 09:30:57 CET 2023

Jedine, co je, ze se odsouhlasi, ze protistrana je dany server bez
kontroly a prepne se do daneho sifrovani. Tim to neni bezpecne .... ,
ale tvari se jako S. Proto nevyhnutelne vetsina low power protokolu vede
k tomu, ze si nahrajete nejaky klic(heslo) do zarizeni a do serveru, aby
jste tuto identifikaci opustil a zjednodusil cely proces, pote opustite
i to httpS a sifrujete aplikacne. Trosku si pomuzete, ale ne moc. Musite
to stejne v aplikaci resit, ze klic je jen pro domluveni spojeni a dalsi
komunikace je s dalsim domluvenym klicem, aby to nebylo napadnutelne. I
v tom procesu overovani i kdyz mate klic to neni jednoduche, logicky
nesmite dopustit predani dat takovym zpusobem, aby na druhe strane
hrubou silou jednoduse poznali co je ok a co ne. Inspirace neco jako ssh.

Jirka