Re: Proclívání zásilek ?

OK1UGA ok1uga na volny.cz
Neděle Únor 19 17:53:11 CET 2023

To jsem samozřejmě zkoušel, ale nikde se to číslo ČP neobjevilo.

Že by to mohl být podvod mě taky napadlo, ale Stránka ČP pro proclívání
zásilek to číslo našla, jsou tam i moje nacionále takže to na podvod
nevypadá. Když jsem to číslo ale zadal do Trackingu ČP tak ho to nezná ?!?

Kdyby to bylo tak jednoduché neotravoval bych s tím tady :-). Projel
jsem tracking a detaily jednotlivých zásilek a nikde záznam i změně na
toto číslo není. Mám tam i 2x Combined delivery se změnou trackingu, ale
tam je vše jasné a čísla neodpovídají.

Asi to nechám vyhnít a uvidíme co se bude dít.

     Martin.