fyzici... povzdych na skoro piatok

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Neděle Únor 19 12:08:46 CET 2023

 OOO
Tak to  jsem boháč, ani jsem o tom nevěděl...
mám dvoje, jedny HH3 jsou ještě v tý originální dřevěný bedně s výstelkou
od Elektročasu.
V roce 1988 jsem je vyměnil za digitronové hodiny co jsem vyráběl jako
ročníkovou práci na SPŠE.

Druhé stojí v garáži, ale nejdou. nějaký zaseknutý mechanismus, snad by to
mělo jít opravit...