Re: {MECH} Odstraňování šroubů

ajtservis info na ajtservis.cz
Neděle Únor 19 08:58:51 CET 2023

pokud se vam to deje casteji, tak by se mozna hodil pripravek pro vedeni
vrtaku do stredu toho sloupku. neco s otvorem nasadit na ten sloupek a
uvnitr by byla vodici dira treba na 1mm vrtak. pak uz odvrtat do cista
nebo do otvoru vhodneho pro naklepnuti torxu. je to snadno vyrobitelny.
t.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65
Velemín