[OT]: dalsi zpusob podvodu na Ali (a nejen)

Marek Sembol hwm.land na gmail.com
Neděle Únor 19 07:56:28 CET 2023

https://www.aliexpress.com/item/1005004037183198.html
Puvodne prodavali EIBOS Easydry (jak je videt i na fotkach v recenzich).
Prodali nejakych 480 kousku, nasbirali 120 recenzi.... pak aukci
prejmenovali, prekuchali obsah a prodavaji tam svuj vyrobek.
Tim nerikam, ze je jejich vyrobek spatny, nedari se mi dohledat
zadne informace, je to nove. Muze byt super, muze byt crap.
A nejsou sami, toto se deje i na amazonu a i u renomovanych vyrobcu (o
prikladu referoval EEV nebo Rossman na YT v souvislosti s tiskarnama stitku)

A konecne - kdyby nekdo chtel tu 'puvdoni' susicku (ma docela
solidni recenze), tak muzete rovnou na jejich oficialni stranky, za $50 a 2
dny to bylo doma z jejich skladu v EU.

BR,
Marek