Re: {MECH} Odstraňování šroubů

Petr Labaj labaj na volny.cz
Sobota Únor 18 22:38:01 CET 2023

No řekl bych, že nejtlustší, který tam dokážeš kousek zašroubovat.
Jsou kónické, takže dřív nebo později bude odpor toho samořezného
závitníku větší, než je síla, kterou drží ten původní šroub M6
(vytahovák mé opačný, tedy levý, závit).
Protože síla, kterou ten M6 drží je asi dost velká (jinak by se
nezalomil), tak to chce ten nejtlustší z použitelných vytahováků, aby
ještě neukroutil i jeho špičku.
Pak už by nezbylo než postavit si vyjiskřovačku.

PL