sonda k osciloskopu s nestandardni koncovkou pro pripojeni dotstovaci kabelaze. koupit / vyrobit ?

ajtservis info na ajtservis.cz
Sobota Únor 18 10:47:12 CET 2023

proto je i v tom odkazu. ale kdyz si predstavim, ze tam dam tu redukci +
protikus bnc + neco, tak uz muzu vyfrezovat nebo vytiskonout neco primo
k te sonde. porad to nebude ten luxus s lehkym pidi koncem. zkusim jeste
nastudovat ty navody a treba by byl zajem o nejake pcb jako stavebnici
sondy ? :-) ja to zaplatim a pak at se to mnozi jak chce :-)
zkoumal jsem i ty moje sondy co tu mam, jestli nejdou rozdelat na
prvocinitele a vyuzit pak ke stavbe neceho jineho, ale je to monoblok k
nerozebrani. skoda.
t.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65