fyzici... povzdych na skoro piatok

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pátek Únor 17 13:53:21 CET 2023

[preposielam]

Ahoj,

moj pokus urobit vsetko robustne a dobre od zaciatku dopadol tak, ze mi
bolo vysvetlene, ze to nestihnem v termine pre geret vyhradenom a este, ze
co je dolezitejsie, nebudeme mat co vylepsovat, nebude dalsia praca a
hlavne nebudu dalsie odmeny a dalsie patenty a zlepsovacie navrhy... Takze
prax je trochu ina, ako hlasaju knizky guruovia a veci znali exoti. Toto
obstoji len pri manazmente, ktory tomu trochu rozumie, ale aj tak peniaze
su svina, a ked ide o velke peniaze, tak ma clovek docinenia aj s
nekalymi praktikami. Najlepsie nic nevediet, a nemat viac ako potrebuje
clovek na zivobytie... A aj to niekomu velmi dobre kole oci.

A.

Ja hlasujem za
>* vsetko sa musi robit od zaciatku tak, aby to bolo robustne a dobre
*vsetkymi rukami co mam.

Len by som bol rad, aby si chapal, ze zivot je o kompromisoch, a ze nad tou
improvizaciou netreba ohrnat nosom.