Re: komunikace s měničem Goodwe GW8K-ET

jurp jurp na volny.cz
Pátek Únor 17 11:45:12 CET 2023

Berte mne s rezervou,me info jsou jen teoreticke v ramci pripravy
do budoucna co by, kdyby FVE.

Ono asi zalezi jaka to je verze.
Mate vedle USB portu pro LAN adapter vicepinovy konektor?
Pokud ano, je v nem RS485 a popis MODBus protokolu je dohledatelny.

http://www.malavalaska.cz/automatizace/Modbus_Protocol_Hybrid__ARM205__V1.7%20_ETEHBTBH__ReadDataOnly.pdf

U jine verze jsou na panelu 4 vyvodky a konektory jsou uvnitr.
Popis pinu je ruzne v ruznych manualech, napr.
http://www.malavalaska.cz/automatizace/etmanual.pdf

Jinak se da dost veci dohledat na foru:
https://forum.mypower.cz/

JURP

--
Tento e-mail byl antivirovým softwarem Avast zkontrolován na viry.