fyzici... povzdych na skoro piatok

Aleš Procháska ales.prochaska na divesoft.com
Pátek Únor 17 11:27:46 CET 2023

U těch M12 jsem doteď nepochopil, jak je tam míněné připojení stínění. Tam je vždycky jenom pohozený takový prstýnek, na který by se asi mělo přidělat stínění (těch 360°), ale jak to udělat správně a čistě, to jsem se nikde nedočet. Dopadá to tak, že to omotám drátkem jako bolavou nohu a ono to nějak funguje, ale říkám si, že tam přece musí být nějaký fígl, jako že cvak-cvak, dotáhnout průchodku a hotovo :-)

Aleš Procháska