sonda k osciloskopu s nestandardni koncovkou pro pripojeni dotstovaci kabelaze. koupit / vyrobit ?

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Čtvrtek Únor 16 21:19:01 CET 2023

[preposielam]

Ahoj,

tak to som teda fakt neporozumel... Po 30-tich rokoch prestavam rozumiet
cestine... Je to so mnou uz tragedia. :)
Ja som si fakt myslel, ze potrebujete sondu s kablikom a BNC konektorom. A
vy potrebujete len sondu zakoncenu BNC. Mna poplietla tato pasaz:

BNC konektor je dost velky a BNC do plosaku snad este vacsi... Aspon
co si tak pamatam. To SMA do plosaku su mensie... Ale zase treba
utahovat klucom.

Mozno este jedna otazka na zamyslenie, kolko hrotov potrebujete v
meracom bode? 1 (signal) alebo 2 (signal+gnd) Tymto by som zacal cely
navrh testovacieho "pripravku". Ale co si tak pamatam kalibrovane EMC
sondy na meranie plosakov boli zakazkova vyroba a cena okolo 1000 DM
za kus. A dodacie doby, pokial sa nazbieralo dostatocne mnozstvo
kusov... Ja viem, ze to je iny level sond, ale 25EUR je asi pocitovo
kdesi mimo, zvlast, ked to ma merat aspon od 1MHz a definovanej hrany
v jednotkach ns... Aspon podla mna.

A.

to jsme si nerozumeli :-)
ja tady dokonce ty sondy(i 1:100) hantek mam(i oscilo), ale maj ty
hnusny koncovky "do ruky" co nechcu. misto rucniho konce, potrebuji
konektorovy/testovaci, snadno a spolehlive prepojitelny konec.
t.