sonda k osciloskopu s nestandardni koncovkou pro pripojeni dotstovaci kabelaze. koupit / vyrobit ?

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Čtvrtek Únor 16 19:44:13 CET 2023

[preposielam]

Dobry vecer,

ja by som toto riesil hotovymi sondami s BNC-konektormi. Napriklad pre
HANTEK su velmi zaujimave ceny a sonda 1:100 100MHz stoji cca 22E. Skuste
si to preklikat cele, mozno najdete aj lepsie u inych vyrobcov.

Sondy do osciloskopov a scopemetrov: Výrobca (tme.eu)
<https://www.tme.eu/sk/katalog/sondy-do-osciloskopov-a-scopemetrov_118113/?s_field=artykul&s_order=asc&limit=20&currency=EUR&mapped_params=2:784;&gross_prices=off>

(dufam, ze link prejde bez problemov)

Myslim si, ze za tu cenu to nema zmysel bastlit a v Cine to bude za
polovic...

A.

hezky den.
potreboval bych pro testovani pripojovat osciloskopicke sondy pres
konektory tak, aby se daly snadno prehazovat a spolehlive drzely. na to
jsou bezne sondy uplne nevhodne. rad bych se zbavil toho celeho konce
urceneho k rucnimu pouziti. idealni konec je spis neco jako sonda k
logickemu analyzatoru, kde byva dutinka osaditelna pripadne pidi
chnapkou atd. jedna se vetsinou o nizke frekvence, na spinanych zdrojich
atd. Lze tu sondu jednoduse "ubastlit" ? koupim bnc konektor, stineny
kablik a na pidi pcb poskladam vse ostatni co je bezne na konci sondy ?
nebo koupit sondu, ucvaknou ten konec a opet dobastlit. vubec netusim,
jaka jsou v tom "kouzla" :-) bezne ani nepouzivam/nepotrebuji nastaveni
kompenzace kapacity, nebo jak se to vlastne jmenuje co narovnava hrany
:*-) kudy nejlepsi cesta ? nemusi to byt zadarmo. treba do 1000kc/sonda
*je ok.
tomik.