vodice na bastleni / balik

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Únor 16 18:11:44 CET 2023

Na roztwistovaní twistovaných kabelů je správný nástroj akuvrtačka.
Jeden konec kabelu bez vnější izolace se chytne do svěráku, druhý do
sklíčidla, natáhne se a už to sviští.
Napřed celý kabel, ten se tím rozpadne na 4 twisty a případně u FTP
ještě na holý drát.
Pak totéž s každým párem.
Výsledkem jsou krásné rovné jednotlivé dráty.
Pořizovací cena nula, realizace rozkroucení docela zábava.

PL