sonda k osciloskopu s nestandardni koncovkou pro pripojeni do tstovaci kabelaze. koupit / vyrobit ?

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Čtvrtek Únor 16 15:21:27 CET 2023

V nějaké takové době jsem se přichomejt k výrobě takové sondy. Z
nějakého běžného koaxu se podařilo vytáhnout vnitřní drát i s izolací a
za ním tam zatáhnout vnější teflonovou izolaci staženou z jiného koaxu.
Tím se pak prostrčil tenkej smalťák, vytvarovanej aby měl vlnky několik mm.

PH