Re: Stmívač (regulátor jasu) klasických žárovek, řízení 0-10V

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Středa Únor 15 14:57:54 CET 2023

[preposielam]

Ahoj,

presne tento typ riesenia ma napadol ako prve... Len napajanie som
riesil malym trafkom a detekciu 0V optoclenom. Navyse tam bol R-delic
a ADC v mcu. Inak mcu moze byt lubovolny typ, len niektore typy su
urcene na napajanie zo siete a su urcene do spotrebicov bielej
techniky. A urcite sa najde aj nejake STM32.

A.

Dne 15.02.2023 v 10:01 Miroslav Draxal napsal(a):
>* Zdravím,
*> >* Kdyby jste chtěl dvě hoďky bastlit.
*>* Je to psané ještě v MPLAB v asm.
*>* Schema a prog. viz příloha.
*>* Asi 20 modifikací běhalo po městě co bydlím.
*> >* Míra
*
Dobrý den,

to je teď mimo moje možnosti. PCB jsem dělal naposled tak před deseti
lety a ani na to nemám vybavení, a o programování PIC radši ani nemluvím :-)

Ale stejně díky