poradac / sesit SMD, soucastky v pasce, otvor smerem ven, NE do vazby ?

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Úterý Únor 14 19:03:23 CET 2023

Bych řekl, že je to otázka vkusu a toho, jak často to přenášíš.
Mám stejnej sešit, koupenej jako vzorník odporů i s těma odporama.
Není s tím žádný problém, prostě si stránku trochu prohneš a tím se ti
otvory pootevřou. Když ti kniha spadne v zavřeném stavu, tak se ti
součástky nevysypou.

https://www.aliexpress.com/item/1005002208572192.html