Re: nečíst, test

Ladman Jakub ladmanj na volny.cz
Úterý Únor 14 14:03:13 CET 2023

Včera večer mi nefungoval ani jeden z gmail účtů, ale tohle je něco jiného.

Zpřístupňoval jsem na mém serveru účet přes ssh externistovi a tak jsem
hromadně měnil práva k souborům a adresářům, aby k nim nemohl člověk z
nepatřičné skupiny, a najednou koukám, že mi přestalo fungovat
filtrování procmailem.

Procmail z bezpečnostních důvodů akceptuje .procmailrc konfigurák jen s
právy 600, ale takový zase neumí přečíst, protože běží pod jiným
uživatelem. Zatím nevím proč, konfiguroval jsem to prve před deseti lety.

J.