Re: OT Impregnace kůry suchého stromu

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Pondělí Únor 13 18:00:43 CET 2023

Ahoj,

podívej se, jak se "upravují" samorosty. Tedy bylo to populární tak v
sedmdesátých letech, tak musíš najít nějaké starší fórum :)

Většinou se dozvíš něco o silnovrstvé lazuře, nebo epoxidovém laku, nebo
laku na parkety. Všechny jsou z hlediska zdravotní nezávadnosti OK (po
vytvrdnutí), všechny budou pro kočku znamenat, že absolutně ztratí o
strom zájem.

Jo a je to o dost lepší, když ten lak dokážeš nechat vsát do dřeva ve
vakuu :) to se s kusem stromu dobře dělá.

A pozor na to, že u toho můžeš ublížit nebohému červotočovi, který by se
jinak volně přesunul ze stromu někam do nábytku.