Re: PCB z Číny a celní řízení

Martin Locker locker na vosrk.cz
Pondělí Únor 13 17:10:14 CET 2023

O víkendu jsem objednával u JLCPCB.
Je tam částka za DPS, dopravu (EuroPacket - řeší placení DPH) a nakonec ti naúčtují VAT (DPH), které se spočítá z těch dvou částek. To se objeví až před placením (každý cílový stát to má jinak).
Zatím to vždy přišlo přímo na dodací adresu.

U mě $7 DPS, $13.93 doprava EuroPacket, $4.40 DPH = celkem $25.33

Martin Locker

----- Původní zpráva -----
Odesilatel: Petr Labaj (labaj na volny.cz)
Datum: 13/02/2023 16:36
Příjemce: HW-news (hw-list na list.hw.cz)
Předmět: PCB z Číny a celní řízení

Omlouvám se za dotaz na téma, které zde již jistě v minulosti bylo
probíráno.
Ale obávám se, že se v této oblasti mění podmínky v čase, proto prosba o
čerstvé informace.
Protože si tišťáky jinak dělám sám, tak mi chybí praktická zkušenost.

Jak je to prosím s celním/DPH řízením při dodání?
Chci to objednat asi u JLCPCB (netrvám na tom, klidně i jinde, jestli to
mají jinde jednodušší).
Píšou tam cenu za zhotovení (Calculated Price) 7 USD, cenu dopravy typu
EuroPacket (Shipping Estimate) 7.15 USD.
Ani slovo o nějakém VAT.
To VAT a případně nějaký poplatek za proclení tam v průběhu objednávky
někde přiskočí?
Nebo to pak po mě bude vymáhat Pošta s nějakým svým poplatkem za
proclení a bude to někde další dny ležet?

Velice děkuji předem za zkušenosti z praxe.
A ještě jednou omluva za laické dotazy, ale setkání s úřady je pro mě
vždy koncentrovaná hrůza.

PL