Re: Moduly s relé a wifi

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Sobota Únor 11 19:01:49 CET 2023

Mám několik těchto:
https://ok1mhk.blogspot.com/2021/12/wifi-chytra-zasuvka-hama-176562.html?m=0#comment-form
Původně stávaly bez koruny 200 kč, vloni v listopadu byly v akci za 99kč,
tak jsem jich dalších 5 ks pořídil.
V klidu  ( vypnuté relé a připojené na wifi ) to ze sítě bere 0,3 W, se
sepnutým relé 0,5W.
Měřeno upraveným Lidlometrem ( 10x zvětšený bočník, 10x zmenšený rozsah )

Sice ta chytrá  zásuvka neměří spotřebu, ale je to celé hotové. Moduly mi
tu leží (podobné, možná stejné  jako ty z odkazu na Ali)
 nikdy jsem to nepoužil, byly by s tím práce to zabalit atd....
Ty chytré zásuvky jsem nacpal všude možně, řeší mi to pomocí časovačů v
aplikaci  stndby spotřebu u věcí, co v klidu moc žerou.

LIDL má také něco podobného asi za 166kč/kus to umí i měřit.  Podle mě nemá
smysl investice do těch modulů.
 Když to budete chtít někam  zabudovat, tak je levnější to kuchnout a modul
z toho použít samostatně, lze napájet i z ss napětí
. Jenom to 16A  relé je samostatně za 90kč.