rozbor krve

Jindroush jindroush na seznam.cz
Pátek Únor 10 10:54:56 CET 2023

Minule jsem se vykecaval s nasi veterinarkou, na stole jim staly dve
tyhle masinky - jedna na biochemii, druha na obecna krevni - srazlivost
apod. Docela me to zarazilo, asi ta porizovaci cena tohohle domaciho
zvykani nebude ta vysoka. V obou byl jeden karusel na zkumavky, odhadem
na max. 20 vzorku.

Mimochodem, i rentgenovani drobet zrychlilo, kdyz uz se nic (u nas snad
jedine na plicnim) nevyvolava a vsechno je nacteny okamzite v doktorove
pocitaci (u zubare jak 'maly' dvouzubovy rentgenek, tak OPG, na
ortopedii, a u veterinare taky).

J.