[OT] sluchadla na MRI

sam.hw sam.list.hw na gmx.com
Pátek Únor 10 08:29:57 CET 2023

Zdravim,
a vedl k nim klasicky kabel? protoze neco podobneho jsem uz nekde potkal:
'menic' (reprak) byl dal (soucast zarizeni) a z neho k usim vedli jenom hadicky, jako zvukovod.
zvuk taky des-bes (doslova jak z trubky), ale na rec to slo.

akorat to uz bylo tak davno, ze si vubec nevybavuji kde to bylo a k jakemu zarizeni to bylo.

:)

  Sam