Re: vrtačka na tišťáky

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Středa Únor 8 13:03:24 CET 2023

A drobnost - krmit se to nemusí z originálního zdroje, tu a tam to zneužívám
jako "univerzální točivý stroj s kleštinou" (třeba při vinutí trafíček),
takže to pak mám píchnuté do normálního laboratorního zdroje a otáčky řídím
napětím (jo, samozřejmě, pak klesá moment, ale to v těchto aplikacích
zásadně nevadí). Kdyby se k tomu dodělal nějaký PWM regulátor, tak by to
jelo s regulací i z baterek. Za mne docela univerzální nástroj na jemnou
práci, kdyby odešla, koupil bych ji znovu.

Pavel Kutina

----- Původní zpráva -----
Od: "Pavel Kutina" <hw na prelude.cz>
Komu: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Odesláno: středa 8. února 2023 12:22
Předmět: Re: vrtačka na tišťáky

Používám nářadí od Proxxonů - vrtačkofrézka Micromot 50/E (koukám, že v
nabídce je 60/E, asi upgrade, vypadá stejně), k tomu zdroj Micromot NG2/E a
stojan Micromot MB200 (koukám, že nehezky podražil, já ho kupoval za půlku).
A na vrtání mrňousama si nemůžu stěžovat - jo, tu a tam si urvu vrták 0.35
mm, ale to bude v rukách, vůle tam mám celkem pořešené.

Pavel Kutina