ot:VoIP

Miroslav Draxal evik na volny.cz
Úterý Únor 7 20:45:28 CET 2023

Dobrý večer,

Tak už to chodí, prý ještě jedna chybička na jejich ústředně.

Jenom mě zaráží, jedna z největších telekomunikačních firem v Evropě…..

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Šerých Jakub
Sent: Monday, February 6, 2023 10:03 AM
To: HW-news
Subject: RE: ot:VoIP

Nechci Vám brát iluze, ale já jsem před časem řešil připojování na O2 VoIP pro jednoho zoufalého staršího kolegu který přešel k jejich síti, a to přímo v jejich kontaktním místě. Poté, co jsme z nich nedokázali dostat uživatelské jméno a heslo v SIP proxy – prý to zákazníkům z důvodů bezpečnosti nedávají a poté, co řekli, že jediné řešení je koupit/pronajmout jejich VoIP telefon, který se autonakonfiguruje, založil jsem mu účet na Fayn, převedl číslo a ukázali jsme O2 dlouhý nos 😊

Fungovalo perfektně s původním VoIP telefonem, co kolega měl do hodiny od převedení čísla.

Jakub Šerých