Re: Problém lepivého trenia v re»azou riadených oscilátoroch

Jindroush jindroush na seznam.cz
Úterý Únor 7 11:44:09 CET 2023

Prosil bych o zduvodneni, protoze to nechapu. Jaky je prumer paprsku vs
odchylka nutna k 'abortu'? I magneticke pole, ktere je radove silnejsi,
nez gravitacni, tak zustava vuci paprsku stabilni? Nekde musim prehlizet
nejaky efekt a nevim jaky.
J.