Re: Stmívač (regulátor jasu) klasických žárovek, řízení 0-10V

Jiri Foldyna jiri.f na foldynovi.cz
Úterý Únor 7 03:01:04 CET 2023

Dne 06.02.2023 v 21:56 Kaliciak, Richard napsal(a):
> Dobry vecer,
>
> hotove nie, ale ako navod si pozri video od kolegu TO220
> https://www.youtube.com/watch?v=jxXMMc3hSAM
> schema je v popise pod videom, je to triakova regulacia riadena 555
>
> alebo aj
> https://www.youtube.com/watch?v=r2E5pjPev44
>
> Richard.

Dobrý večer,

díky za tip, ale hledám spíše něco hotovějšího :-) Stavebnice vč.
plošného spoje a součástek je asi minimum, co jsem schopný zvládnout.
Nejde mi o vývoj nebo bastlení, ale potřebuji připojit k PLC dva lustry
:-) Na PLC jsou 2 DA převodníky 0-10V, pro které nemám jiné využití, a
které by se k tomu hodily. Nechci ale riskovat, že se mi kvůli nějaké
chybě podaří PLC poslat do kytek...

jf