Re: Dálka video LG

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pondělí Únor 6 23:00:27 CET 2023

Jestli na to prosím někdo máte nacvičenou nějakou apku pro Android,
která by to uměla nachytat a zveřejnit v nějakém přenositelném formátu
(abych to kolegovi mohl poslat mailem), napište prosím.
Na Store jsem našel několik aplikací pro univerzální dálku. Ale u žádné
z nich to podle náhledu nevypadalo, že by to umělo nachytat kódy a pak
je zobrazit.
Instalovat tam moc balastu nechci, tak jsem jenom koukal na náhledy.

Samozřejmě můžu zbastlit nějaký jednoduchý přípravek s fototranzistorem
a nachytat to osciloskopem nebo ještě spíš logickým analyzátorem.

PL