KiCAD 6.x.x - Schematic, dalsia featura...

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Pondělí Únor 6 17:37:02 CET 2023

No já taky nemám rád tu trojúhelníkovou, tak v obvodech kde je jen
jedna, používám GNDD a mám u ní vyplé zobrazení názvu:-)

Jinak mám hodně značek svých, protože nebyly, nebo se mi nelíbily, či
neměly vhodné rozmístění vývodů.

PH