Re: Čím ovládat Rigol DG1032Z?

wek konfera na efton.sk
Pondělí Únor 6 16:37:17 CET 2023

[preposielam]

Ahoj,

ked som dal do bing-u vyhladat DG1032Z, tak ma to hodilo na nejaku stranku "rigolna" a tam na konci stranky v sekcii download bol nejaky ovladaci soft. A bol tam aj priklad pre LabView a nejaky driver. Skus si to pozriet. Ovladanie najskor cez LAN ci USB.
A.

Dobrý den všem,
mám tu teď půjčenej subj. Chtěl bych ho ovládat něčím z PC. Čekal jsem,
že k tomu od Rigolu stáhnu nějaký SW, ale je tam jen že umí nějaký NI
driver a v manuálu že to umí NI standard, takže bych ho asi mohl ovládat
z LabView, ale do toho se mi teď úplně nechce:-)

Je nějaký NI kompatibilní SW, ze kterého by se takolvéhle věci daly
nějak jednoduše ovládat přes USB, nebo Eth?
Stačily by mi základní funkce, jako nastavit aby to generovalo 10 MHz a
k tomu do druhého kanálu třeba z toho vydělených 20 Hz.

Díky,
PH