Re: OT: bazar tonery LJ 4 a5 grátis

J. Polívka jpolivka na volny.cz
Neděle Únor 5 12:56:05 CET 2023

Moc se omlouvám že to píšu i zde do konference.
Ano Honzo pod břízkami když to vyjde tak dáme pivko a doufám že
i s klukama, spíše po těch letech už se starýma chlapama.
Tak to prostě je.
Když budu mít velké auto, bude to můj poslední rok
a pokud dožiju dalšího. Bude ze mne jen kupující :-D
Hezký den všem, Jindra Polívka OK1FJP