rebus na piatok

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Sobota Únor 4 21:57:45 CET 2023

V seznamu provedených downloadů je, pokud dám zobrazit ve Firefoxu
(109.0), v adresním řádku se objeví file:///... a kopírovat (původní)
odkaz vyhodí http(s)://google.com/rozsypaný_čaj. To, co radíte pravým
tlačítkem na stahované, zdá se funguje, ale je to drbání levou rukou za
pravým uchem. Je to jen u některých pdf, dělá to i DuckDuckGo, nastavení
akce pro pdf ve Firefoxu na manual (vždy se zeptat) nepomůže, takže jsem
to zúžil, na nějakou podivnost už ve zdroji v html tagu <a> plus patrně
zpracování javascriptem. S tím se dají dělat docela kouzla. To se časem
nějak vstřebá, protože to asi bude srát víc lidí.
Ale nestávalo se to, Firefox si stáhne normálně pdf někam do keše a
zobrazí ho, přičemž v adresním řádku je korektní původní adresa.

Díky za tip.

Mrazík