OT: bazar tonery LJ 4 a5 grátis

J. Polívka jpolivka na volny.cz
Sobota Únor 4 18:40:58 CET 2023

Zdravím přátelé,
všimnul jsem se že tu ještě někteří používají LaserJet 4 nebo 5.
Mám tu dva tonery v originál krabicích od HP 98X.
Nevím zda to nějak věkem stárne jako já :-)
Jsou grátis a prosím poštou, zásilkovnou jen v krajním případě.
Jinak Praha 4 Michle, upřesním.
Kvůli nemoci skoro nikam nejdu.
Chodím sice do práce, no nechodím, jezdím s taxi a pouze na noční na
recepci.
Oteklá noha a další.
Taková práce pro důchodce a ne každý den.
Ostatní moje činnost jako monitory apod. Ztím pozastavena.
Panu Vonkovi, snad to píšu správně velká omluva ale chtěl k USB/RS232
převodníkům ještě
500 GB disk ale ty co mi tu zbyly mi nepřipadají úplně v pohodě.
Čekal jsem zda bude ještě něco od firmy ale zatím nic.
Je to můj poslední rest kromě třech monitorů ale za ty jsem poslal
peníze zpět.
Přeji vám hezký den, vlastně večer.
Jindra Polívka
PS: Pokud dožiju Holic a seženu velké auto tak to bude mazec.
Prodávat nebudu a nerad bych vezl něco zpět ;-)