rebus na piatok

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Sobota Únor 4 15:24:53 CET 2023

Ono je to specifické podle země, zejména asi ve Švajcu.
https://www.ofcomnet.ch/#/fatTable
Jestli jsem to správně pochopil, tak pokud je 433.05 - 434.79 MHz
primárně pro SRD a pro amatéry až sekundárně, má radioamatér smůlu. Tedy
pokud je ten vysílač legální a primární.

Mrazík

PS. Ta tabulka kmitočtů existuje i v pdf. Už asi 2 hodiny se snažím dát
sem link. Bez úspěchu. Firefox to prostě beze slov stáhne na disk a
původní link zahodí. Z řetězce už jsem vyloučil google a kašlu na to.
Ještě že jsem si toho všiml, neděje se to dlouho podle toho jak jsem
musel promazat složku Downloads a asi to jde nějak nastavit, ale zas tak
moc mi to nevadí. Zase někdo přišel na způsob jak nasrat ostatní.