rebus na piatok

Dodo Racek dodoracek na gmail.com
Sobota Únor 4 12:06:44 CET 2023

V takom pripade by som cakal smerove anteny smerom hore a vysielanie iba
ked je druzica nad obzorom...

Teda ked to nie je starlink a vysielanie/riadenie pre kazdu druzicu zvlast
;-)

Na nejaky monitoring mi pridu tie packety prilis dlhe.

BTW: ta zachytena  cast je z jedneho vysielaca, alebo jedna vyzva a viacero
odpovedi ?

Dodo

Dňa so 4. 2. 2023, 11:40 Miroslav Mraz <mrazik na volny.cz> napísal(a):