rebus na piatok

Dodo Racek dodoracek na gmail.com
Pátek Únor 3 20:54:48 CET 2023

Kazde 2 sekundy mi na meteostanicu pridu prilis casto.

Vystrel od boku na tvar ramca
Nosna - otvorenie sumovej brany prijimaca
Blok 101010... synchronizacia rychlosti seriovej linky (prijimac sa dostavi
cez PLL a zbytok ramca sa udrzi ? )
Bloky 1 a 0 - overenie zasynchronizovania ?
Vlastne data

Nekedy sa taketo postupy robia pri pohyblivych zariadeniach (doppler),
riadenie nejakych vozikov,  alebo pri zariadeniach, ktore nie su
temperovane a mozu im uchadzat oscilatory v zavislosti od vonkajsich teplot.

Dodo

Dňa pi 3. 2. 2023, 20:43 Jirka Mww <jirka.mww na gmail.com> napísal(a):