Re: [OT] Pátek, jak si z PVC trubky postavit buldozer

Marek Sembol hwm.land na gmail.com
Pátek Únor 3 14:24:04 CET 2023

Pane Jindoushi, uvedomujete si, ze zpusobujete lidem deprese?
Neuveritelne co nekteri lide dokazou. Jsem zkouknul jen tu zrychlenou, uz
se tesim az si vychutnam plnou verzi.
BR,
Marek