Re: [OT] Pátek, jak si z PVC trubky postavit BAGR (co čouhá kružnici z kapsy)

Jindroush jindroush na seznam.cz
Pátek Únor 3 12:01:59 CET 2023

A všimněte si toho vybavení dílny - vařič, běžná vrtačka, zapalovač,
stojan na vrtačku z pár dřívek apod.
PS: Za ten buldozer/bagr se omlouvám, tohle se mi stává furt.
J.