Re: teploměr pro spořílky

Ivan Kišš Ivan.Kiss na novohrad.sk
Pátek Únor 3 03:29:01 CET 2023

Nuž meteosenzor má byť aspoň v radiačnom kryte. Tak ho treba aspoň
ako-tak zatieniť, lebo inak je zmysel toho merania otázny.
Ja som si kedysi urobil niečo takéto (vnútro som ale nezačiernil) a tiež
to ni je je sto pro. Priame silné slnko sa na teplote prejaví.
http://extremne__pocasie.blogy.in-pocasi.eu/Ako_si_zhotovit_vhodny_radiacny_kryt_na_senzor__meteostanice_WS_1080-1299437119.html
IK

Dňa 2. 2. 2023 o 22:10 Miroslav Šinko napísal(a):